From: Gari Otamendi <arrabita-DqbNnZW6eopBDgjK7y7TUQ <at> public.gmane.org>
Subject: Re: dantzan.com itxi beharrean gaude
Newsgroups: gmane.culture.language.basque.dantzan
Date: Friday 30th December 2011 17:39:33 UTC (over 4 years ago)
Albiste txarra eta tristea inondik ere. Oso tristea. Sentimendu gehiago ere
sortzen dizkio bati: ezintasunak amorrua, ixteareb tristura, gurearen
moduko gremio atomizatuan hamar urtez albisteak etengabe eman dituen talde
baten kide (epe motzean) izanaren harrotasuna...
Dantzan.com webgune erreferentea da dantzarientzat eta Interneteko euskal
komunitatean gune garrantzitsu bat. Eta "da" diot, eta ez "izan da". Espero
dut laster izatea berriz martxan.
Ez nuke besterik nahi, eta uste dut Euskal Herriko dantzarion
komunitatearen zati handi baten izenean esan dezakedala azken hori.
Eskerrik asko dantzan.com! Eta segi dezala aunitz urtez!

 igorleak hau idatzi zuen
(2011eko aberen 30a 18:04):