From: Asier Sarasua <asarasua-txVaGoe+GuN/IN++g73e3EB+6BGkLq7r <at> public.gmane.org>
Subject: Meskita / mezkita eta Zehazki hiztegiaren agintea
Newsgroups: gmane.culture.language.basque.itzul
Date: Thursday 14th January 2010 11:24:42 UTC (over 9 years ago)
Kaixo.

Euskaltermek, Elhuyarrek, Labayruk eta 3000k "meskita" idatzi behar
dudala esan didate. Gaur ikusi dut Zehazki hiztegia EHUren webgunean
kontsulta daitekeela, eta hor "mezkita" dakar:
http://ehu.es/ehg/cgi/zehazki/bila?m=has&z=mezquita

Gainera, zera dio: "/meskita/ idaztea /Biskaia/ idaztea bezalaxe da"

Oro har, zalantza bat daukat Zehazki hiztegiarekin: beste hiztegi eta
corpus batzuetan ematen den informazioaren parekoa dela ulertu behar
dut, ala goragoko apal batean jarri behar dut? Ia ia Euskaltzaindiaren
hiztegi "ofizioso" bezala?

--
Hurrengo arte.
--