BeqirS | 5 Oct 14:19 2010
Picon

Pitkini: Na beri per te qeshur edhe kur te qeshurat ishin me "tollona"

Pitkini  - Njeriu qe i beri shqiptaret per te qeshur edhe kur ata(regjimi) “nuk donin qe ne "te qeshnim" -

Na beri per te qeshur edhe kur te qeshurat ishin me "tollona" pra ishin me "zarare"

BEQIR SINA, New York

Ndahet nga jeta ne moshen 95 vjeçare Sir Norman Winsdom,Pitkini - legjenda e filmave komike britanik, aq te dashur per shqiptaret.

LONDER - ANGLI : Vdekjen e komedianit britanik, e njoftoi i biri dhe e bija mbremjen vone  te se henes. Vitet e fundit te jetes Sir Norman Winsdom, i kaloi ne nje shtepi pleqesh ne gjendje jo te mire shendetesore. Mbasi sipas medjes Britanike, ai duke filluar qe nga viti 2006, ne menyre te vazhdueshme ka vuajtur nga semundje kardiake, te cilat i shkaktuan humbjen e pjeseshme te memories.

     Eshte nje vdekje tragjike per kete artiste te madh dhe aktorin me i dashur tek shqiptaret

    Megjithese, pikerisht ne Shqiperi ishte koha e diktatures kur do te duhej "te qaje", e t'i mezi permbaheshe nga gazi i humorit te persosur, te sjellur ne kimenane e asaj kohe, prej komikut brtianik, qe ne shqiptaret e njohim shume mire me emrin Pitkini. Fundja, dihet deri ne Britanine e Madhe se komiku me i pelqyer ne Shqiperi eshte Sir Norman Wisdom- Pitkini, bile edhe me shume disa here se ne tere vendin e tij. Kjo duket paksa "qesharake, edhe pse nuk eshte fare qesharake" se eshte nje fakt nje qe keshtu ka ndodhur per te gjithe ate qe e mbajne mend ate kohe.

    Artisti veteran, i cili kishte vazhduar karjeren me te mire ne vitet tetedhjete, kishte pesuar nje sere goditjesh ne zemer dhe kishte filluar duke humbur kujtesen e tij. Ai vdiq ne menyre paqesore ne qytezen Abbotswood - ne nje shtepi pleqsh ne Isle of Man, me afersine e djalit te tij, Nick, qe i qendronte tek koka dhe vajzen e tij, Jacquia.

      Aktori i flimave Tim Robbins, tregon se ne kohen e “krizes Midlife” Sir Charles Mackerras Second, i njohur me nofken Charlie Chaplin, ka thene se “Norman Wisdow – Pitkini, ka qene  si nje nga komiket me te suksesshm, ne vazhdimesin e  ekranit komik britanik, te shekullit te 20, ai do te mbahet mend si nje nga heronjte e industrise se vendit ne filmin komik.”

Charlie Chaplin vete i tha nje here atij se: "Ju do te ndjekini hapat e mia."

      Por, Charlie Chaplin per pershkrimin e tij qe ishte me shume modeste,, per Petkinin, e pershkroi marken e tij te komedis, duke thene se "ai ishte i cili te bente per te qeshur te gjithe ata qe ishin nga "femijet e moshes nga tre deri ne moshen 93 vjec."

       Charlie Chaplin , portretizimin e tij e shquan kur ai(Pitkini) luan rolin e nje “trashaniku- budallai i ngathet, qe duket nga poshte-tek-thembra, deri tek qimet e kokes”. Komiku i fameshem  Norman Widsowm - Pitkin, u be nje hero i provuar te kete percaktime me te vertete universale, duke e bere ate nje yll, i njohur per humorin e tij fantastik, edhe ne Ameriken e Jugut dhe ne Shqiperine komuniste, por edhe ne Britanin e Madhe.

        Naten e fundit te jetes se tij - Johnny Mans, menaxheri i tij dhe agjent per 30 vjet, pershendeti ate si nje "legjende dhe nje mik te vertete".

"Ai ishte nje nje komik i plote, fenomeni i nje gjeniu absolut, koha e tij dhe komedit qe ai interpretoje, askush nuk mund te arrije as sote," tha ai.

Phil Day, publicist i njohur britanik, shtoi: "Une kurre nuk kam takuar njeri ne kete profesion, qe nuk u pelqen ate, nga anglezi me i thjeshte e deri tek anetaret e familjes mbreterore.”

      "Une nuk mund te mendoj qe dikush tjeter qe mund te krahasohet me te." thote Sir Tim Rice, kompozitor, dhe shtoi: "Ai ishte nje komedian i shkelqyer - une ende me duket sikur jame duke pare ate ne filmat e tij me nje buzeqeshje te ngrohte e cila na bene per te qeshur."

     Lindur ne varferi ne Londer ne 1915, karrieren e tij te femijerise e perfshiu nje magji si nje "djale çajpires" dhe si nje djale qe bredh kasolle me kasolle, me nje anije perfundoje ne Buenos Aires.

    Pjesa e tij e pare muzikore ishte thyer me terezi - kur ishte me banden e Ushtrise Britanike, si nje muzikant adoleshente dhe u dergua ushtare ne Indi, ku ai mesoi te luaje 11 instrumente ne kohen e tij e persosur komike.

    Ai ka bere emer per here te pare ne nje teater muzikor ne fund te viteve 1940, pas nje pushimi te tij te madhe, Pitkini erdhi ne boten e filmave ne vitin 1953 me filimin e pare te tij “Rremuje ne Dyqan”.

     Si muzikant ai nihet per nje varg nga hitet e tij qe jane ndjekur para se ai u zhvendos ne televizionin britanik ne disa seriale. Por, edhe deri ne ate qe ai kaloi per te dale ne pension -  vazhdoi te argetoje, adhuruesit te shumte qe kishte bere anembane botes.

      Ai luajti shfaqjen e tij te fundit ne Royal Theatre ne Norwich ne 2004, ne moshen 86 vjeç. Vetem kur ai mbushi 90 vjec i la lamtumiren skenes se teatrove dhe shesheve te xhirimit per te shpenzuar me shume kohe me familjen dhe duke luajtur golf.

   Edhe ne shtepin e pleqeve, ku Petkini mbylli pleqerine e tij -  ai do te mbahet mend per kohen me te kendsheme dhe me te bukur qe u solli te moshuarave ne ate shtepi - ku sic njofton media britanike, te gjithe pleqet, sot kur moren veshe se ai vdiq ne spital , po e qanin si "femije" se u iku nje mik e shok i mire.

      Ne nje deklarate te leshuar nga shtepia e pleqeve naten e fundit, dhe anetaret e familjes se tij u tha se ai kishte pasur kohet e fundit  nje renie te pergjithshme ne shendetin e tij sidomos ne muajt e fundit, ne mes te nje seri te strokes- infrakteve (atak ne zemer).

Norman Wisdom -Pitkini i kinemase bardhe e zi - kinemase komuniste shqiptare

    Deri ne Bitanine e Madhe ka mbrritur lajmi qe ka te beje me dashurine dhe admirimin e madh per komikun e fameshem  Sir Norman Wisdom Pitkinin. Ne Britanine e Madhe, jo nje here gazetaret e kane e cilesuar Pitkinin si nje hero komik kombetar te shqiptareve. Kur ne Shqiperi permendet emri i tij padyshim qe kujtimi i pare qe te vjen ne mendje, na vjen nga rolet e Pitkinit. Ai eshte me tipiku me entuziasti qe te ben per te qeshur me shume, se cdo komik tjeter i asaj kohe, eshte pikerisht Pitkini i famshem i shqiptarve.

    Rroli i Pitkini i ndertuar me mjeshteri dhe luajtur me shume finese nga ky komedian - ku vlen per tu permendur rolet e tij komike qe te benin “te qeshje edhe atehere kur nuk mund te qeshej tek filmat e asaj kohe  “Pitkini Ushtar”- “ Pitkini ne Spital”, perpara filmave me metrazh te gjate e bardhezi. Shqiptaret e rraskapitur  dhe te “pangopur”, nen  regjimin komuniste te asaj kohe, kur shfaqeshin filmat e huaj perendimore, te kohes se Pitkinit, e artistave te tjere qe 'kishin kaluar kufirin", dhe kishin hyre ne kineman shqiptare, sikur cliroheshin dhe beheshin me “te lumtur” dhe e ndjenin gjate kenaqesin. Edhe me shume se te pakten per dy ore fim - qe do te mbetshin gjate me pas ne mendjen e tyre edhe ne pune , shtepi e gjetke duke disktuar filmat me shoket.

    Me hapjen e Shqiperise Sir Norman Wisdow Pitkini  do te vizitonte disa here si perfaqesues i disa organizatave bamirese, Shqiperine , per te cilen kishte mesuar se ai ishte nje “hero”. Ne vizitat e fundit te jetes se tij ai do te inauguronte ne Tirane nje biblioteke me libra per femije dhurate e qeverise Angleze. Ai shquhet gjithashtu per ndihmen e tij dhene femijeve jetim ne Tirane e Durres.

Sir. Norman Wisdom - Pitkini – eshte i vetmi aktor  perendimor, qe “pushtoi” “carcafet e bardhe te kinemase Shqiptare gjate viteve te vete izolimit total te komunizmit, qe ushtroje regjimi i Enver Hoxhes ne Shqiperi.

Krahas aktrimit Sir. Norman Winsdom, Pitikini ka publikuar disa albume perfshi nje kenge kushtuar Shqiperise me titull “Big in Albania” “I madh ne Shqiperi”.

    Breza te tere shqiptaresh jane rritur me filmat e Sir Norman Wisdom, i cili ishte i vetmi aktor filmat e te cilit lejoheshin gjate kohes se regjimit komunist.I njohur per famen dhe admirimin ne Shqiperi Sir Norman Wisdom qe njihej si “Pitkini” vizitoi dy here Shqiperine.

  Gjate vizites ne vitin 2001, kur Shqiperia ndeshej me Angline me pjesmarrjen e tij  ne stadium ai eklipsoi lojtare te njohur te ekipit te tre luaneve sic ishte edhe kapiteni David Beckham. dhe beri nje humor spektaolar me nje ploic " trashaluq" dhe me mustaqe.

Sir Norman Wisdom.
Backstage at St Davids Hall, Cardiff.

 Pitkini  - Njeriu që i bëri shqiptarët për të qeshur edhe kur ata(regjimi) “nuk donin që ne "të qeshnim"

BEQIR SINA, New York

Ndahet nga jeta në moshën 95 vjeçare Sir Norman Winsdom,Pitkini - legjenda e filmave komikë britanik, aq të dashur për shqiptarët.

LONDER - ANGLI : Vdekjen e komedianit britanik, e njoftoi i biri dhe e bija mbremjen vonë  të së hënës. Vitet e fundit të jetës Sir Norman Winsdom, i kaloi në një shtëpi pleqësh në gjendje jo të mirë shëndetësore. Mbasi sipas medjes Britanike, ai duke filluar që nga viti 2006, në mënyrë të vazhdueshme ka vuajtur nga sëmundje kardiake, të cilat i shkaktuan humbjen e pjesëshme të memories.

     Është një vdekje tragjike për këtë artistë të madh dhe aktorin më i dashur tek shqiptarët

    Megjithëse, pikërisht në Shqipëri ishte koha e diktaturës kur do të duhej "të qaje", e t'i mezi përmbaheshe nga gazi i humorit të përsosur, të sjellur në kimenanë e asaj kohe, prej komikut brtianik, që ne shqiptarët e njohim shumë mirë me emrin Pitkini. Fundja, dihet deri në Britaninë e Madhe se komiku më i pëlqyer në Shqipëri është Sir Norman Wisdom- Pitkini, bile edhe më shumë disa herë se në tërë vendin e tij. Kjo duket paksa "qesharake, edhe pse nuk është fare qesharake" se është një fakt një që kështu ka ndodhur për të gjithë atë që e mbajnë mend atë kohë.

    Artisti veteran, i cili kishte vazhduar karjerën më të mirë në vitet tetëdhjetë, kishte pësuar një sërë goditjesh në zëmër dhe kishte filluar duke humbur kujtesën e tij. Ai vdiq në mënyrë paqësore në qytezën Abbotswood - në një shtëpi pleqsh në Isle of Man, me afërsinë e djalit të tij, Nick, që i qëndronte tek koka dhe vajzën e tij, Jacquia.

      Aktori i flimave Tim Robbins, tregon se në kohën e “krizës Midlife” Sir Charles Mackerras Second, i njohur me nofkën Charlie Chaplin, ka thënë se “Norman Wisdow – Pitkini, ka qënë  si një nga komikët më të suksesshm, në vazhdimësin e  ekranit komik britanik, të shekullit të 20, ai do të mbahet mend si një nga heronjtë e industrisë së vendit në filmin komik.”

Charlie Chaplin vetë i tha një herë atij se: "Ju do të ndjekini hapat e mia."

      Por, Charlie Chaplin për përshkrimin e tij që ishte më shumë modestë,, për Petkinin, e përshkroi markën e tij të komedis, duke thënë se "ai ishte i cili të bënte për të qeshur të gjithë ata që ishin nga "fëmijët e moshës nga tre deri në moshën 93 vjec."

       Charlie Chaplin , portretizimin e tij e shquan kur ai(Pitkini) luan rolin e një “trashaniku- budallai i ngathët, që duket nga poshtë-tek-thembra, deri tek qimet e kokës”. Komiku i famëshëm  Norman Widsowm - Pitkin, u bë një hero i provuar të ketë përcaktime me të vërtetë universale, duke e bërë atë një yll, i njohur për humorin e tij fantastik, edhe në Amerikën e Jugut dhe në Shqipërinë komuniste, por edhe në Britanin e Madhe.

        Natën e fundit të jetës së tij - Johnny Mans, menaxheri i tij dhe agjent për 30 vjet, përshëndeti atë si një "legjendë dhe një mik të vërtetë".
"Ai ishte një një komik i plotë, fenomeni i një gjeniu absolut, koha e tij dhe komedit që ai interpretojë, askush nuk mund të arrijë as sotë," tha ai.
Phil Day, publicist i njohur britanik, shtoi: "Unë kurrë nuk kam takuar njeri në këtë profesion, që nuk u pëlqen atë, nga anglezi më i thjeshtë e deri tek anëtarët e familjes mbretërore.”

      "Unë nuk mund të mendoj që dikush tjetër që mund të krahasohet me të." thotë Sir Tim Rice, kompozitor, dhe shtoi: "Ai ishte një komedian i shkëlqyer - unë ende më duket sikur jamë duke parë atë në filmat e tij me një buzëqeshje të ngrohtë e cila na bënë për të qeshur."

     Lindur në varfëri në Londër në 1915, karrierën e tij të fëmijërisë e përfshiu një magji si një "djalë çajpirës" dhe si një djalë që bredh kasolle më kasolle, me një anije përfundojë në Buenos Aires.

    Pjesa e tij e parë muzikore ishte thyer me terezi - kur ishte me bandën e Ushtrisë Britanike, si një muzikant adoleshentë dhe u dërgua ushtarë në Indi, ku ai mësoi të luajë 11 instrumente në kohën e tij e përsosur komike.

    Ai ka bërë emër për herë të parë në një teatër muzikor në fund të viteve 1940, pas një pushimi të tij të madhë, Pitkini erdhi në botën e filmave në vitin 1953 me filimin e parë të tij “Rrëmujë në Dyqan”.

     Si muzikant ai nihet për një varg nga hitet e tij që janë ndjekur para se ai u zhvendos në televizionin britanik në disa seriale. Por, edhe deri në atë që ai kaloi për të dalë në pension -  vazhdoi të argëtojë, adhuruesit të shumtë që kishte bërë anembanë botës.

      Ai luajti shfaqjen e tij të fundit në Royal Theatre në Norwich në 2004, në moshën 86 vjeç. Vetëm kur ai mbushi 90 vjec i la lamtumirën skenës së teatrove dhe shesheve të xhirimit për të shpenzuar më shumë kohë me familjen dhe duke luajtur golf.

   Edhe në shtëpin e pleqëve, ku Petkini mbylli pleqërinë e tij -  ai do të mbahet mend për kohën më të këndshëme dhe më të bukur që u solli të moshuarave në atë shtëpi - ku sic njofton media britanike, të gjithë pleqët, sot kur morën veshë se ai vdiq në spital , po e qanin si "fëmijë" se u iku një mik e shok i mirë.

      Në një deklaratë të lëshuar nga shtëpia e pleqëve natën e fundit, dhe anëtarët e familjes së tij u tha se ai kishte pasur kohët e fundit  një rënie të përgjithshme në shëndetin e tij sidomos në muajt e fundit, në mes të një seri të strokes- infrakteve (atak në zëmër).

Norman Wisdom -Pitkini i kinemasë bardhë e zi - kinemasë komuniste shqiptare

    Deri në Bitaninë e Madhe ka mbrritur lajmi që ka të bëjë me dashurinë dhe admirimin e madh për komikun e famëshëm  Sir Norman Wisdom Pitkinin. Në Britaninë e Madhe, jo një herë gazetarët e kanë e cilësuar Pitkinin si një hero komik kombëtar të shqiptarëve. Kur në Shqipëri përmendet emri i tij padyshim që kujtimi i parë që të vjen në mëndje, na vjen nga rolet e Pitkinit. Ai është më tipiku më entuziasti që të bën për të qeshur më shumë, se cdo komik tjetër i asaj kohe, është pikërisht Pitkini i famshëm i shqiptarve.

    Rroli i Pitkini i ndërtuar me mjeshtëri dhe luajtur me shumë finesë nga ky komedian - ku vlen për tu përmendur rolet e tij komike që të bënin “të qeshje edhe atëhere kur nuk mund të qeshej tek filmat e asaj kohe  “Pitkini Ushtar”- “ Pitkini në Spital”, përpara filmave me metrazh të gjatë e bardhezi. Shqiptarët e rraskapitur  dhe të “pangopur”, nën  regjimin komunistë të asaj kohe, kur shfaqeshin filmat e huaj perendimorë, të kohës së Pitkinit, e artistave të tjerë që 'kishin kaluar kufirin", dhe kishin hyrë në kineman shqiptare, sikur cliroheshin dhe bëheshin më “të lumtur” dhe e ndjenin gjatë kënaqësin. Edhe më shumë se të paktën për dy orë fim - që do të mbetshin gjatë më pas në mëndjen e tyre edhe në punë , shtëpi e gjetkë duke disktuar filmat me shokët.

    Me hapjen e Shqipërisë Sir Norman Wisdow Pitkini  do të vizitonte disa herë si përfaqësues i disa organizatave bamirëse, Shqipërinë , për të cilën kishte mësuar se ai ishte një “hero”. Në vizitat e fundit të jetës së tij ai do të inauguronte në Tiranë një bibliotekë me libra për fëmijë dhuratë e qeverisë Angleze. Ai shquhet gjithashtu për ndihmën e tij dhënë fëmijëve jetim në Tiranë e Durrës.

Sir. Norman Wisdom - Pitkini – është i vetmi aktor  perëndimor, që “pushtoi” “carcafët e bardhë të kinemasë Shqiptare gjatë viteve të vetë izolimit total të komunizmit, që ushtrojë regjimi i Enver Hoxhës në Shqipëri.

Krahas aktrimit Sir. Norman Winsdom, Pitikini ka publikuar disa albume përfshi një këngë kushtuar Shqipërisë me titull “Big in Albania” “I madh në Shqipëri”.

    Breza të tërë shqiptarësh janë rritur me filmat e Sir Norman Wisdom, i cili ishte i vetmi aktor filmat e të cilit lejoheshin gjatë kohës së regjimit komunist.I njohur për famën dhe admirimin në Shqipëri Sir Norman Wisdom që njihej si “Pitkini” vizitoi dy herë Shqipërinë.

  Gjatë vizitës në vitin 2001, kur Shqipëria ndeshej me Anglinë me pjesmarrjen e tij  në stadium ai eklipsoi lojtarë të njohur të ekipit të tre luanëve sic ishte edhe kapiteni David Beckham. dhe bëri një humor spektaolar me një ploic " trashaluq" dhe me mustaqe.

Sir Norman Wisdom.
Backstage at St Davids Hall, Cardiff.

.AOLWebSuite .AOLPicturesFullSizeLink { height: 1px; width: 1px; overflow: hidden; } .AOLWebSuite a {color:blue; text-decoration: underline; cursor: pointer} .AOLWebSuite a.hsSig {cursor: default}

Mos harroni se Shqiperia eshte nje Liste Informative Kombetare Shqiptare, synon ne nxitjen e atedhedashurise, tek te gjithe shqipetaret pa dallim Krahine, besmi dhe seksi. Me parimin : Me i nderuari nga ne eshte nacionalisti dhe ai qe  i sherben me shume ceshtjes kombetare... Per kete jane te ftuar te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhen qe te kontribojne ne rritjen e atedhedashurise nder shqiptar...

Per tu anetaresuar ne liste e-mailo:

shqiperia-subscribe <at> yahoogroups.com

Per ta lene listen e-mailo:

shqiperia-unsubscribe <at> yahoogroups.com