From: <BeqirS <at> aol.com>
Subject: Pitkini: Na beri per te qeshur edhe kur te qeshurat ishin me "tollona"
Newsgroups: gmane.politics.region.albania.shqiperia
Date: Tuesday 5th October 2010 12:19:09 UTC (over 6 years ago)
Pitkini  - Njeriu qe i beri shqiptaret per te qeshur edhe kur ata(regjimi)
“nuk donin qe ne "te qeshnim" -

Na beri per te qeshur edhe kur te qeshurat ishin me "tollona" pra ishin me
"zarare"

BEQIR SINA, New York

Ndahet nga jeta ne moshen 95 vjeçare Sir Norman Winsdom,Pitkini - legjenda
e filmave komike britanik, aq te dashur per shqiptaret.

LONDER - ANGLI : Vdekjen e komedianit britanik, e njoftoi i biri dhe e bija
mbremjen vone  te se henes. Vitet e fundit te jetes Sir Norman Winsdom, i
kaloi ne nje shtepi pleqesh ne gjendje jo te mire shendetesore. Mbasi sipas
medjes Britanike, ai duke filluar qe nga viti 2006, ne menyre te
vazhdueshme ka vuajtur nga semundje kardiake, te cilat i shkaktuan humbjen
e pjeseshme te memories.

     Eshte nje vdekje tragjike per kete artiste te madh dhe aktorin me i
dashur tek shqiptaret

    Megjithese, pikerisht ne Shqiperi ishte koha e diktatures kur do te
duhej "te qaje", e t'i mezi permbaheshe nga gazi i humorit te persosur, te
sjellur ne kimenane e asaj kohe, prej komikut brtianik, qe ne shqiptaret e
njohim shume mire me emrin Pitkini. Fundja, dihet deri ne Britanine e Madhe
se komiku me i pelqyer ne Shqiperi eshte Sir Norman Wisdom- Pitkini, bile
edhe me shume disa here se ne tere vendin e tij. Kjo duket paksa
"qesharake, edhe pse nuk eshte fare qesharake" se eshte nje fakt nje qe
keshtu ka ndodhur per te gjithe ate qe e mbajne mend ate kohe.

    Artisti veteran, i cili kishte vazhduar karjeren me te mire ne vitet
tetedhjete, kishte pesuar nje sere goditjesh ne zemer dhe kishte filluar
duke humbur kujtesen e tij. Ai vdiq ne menyre paqesore ne qytezen
Abbotswood - ne nje shtepi pleqsh ne Isle of Man, me afersine e djalit te
tij, Nick, qe i qendronte tek koka dhe vajzen e tij, Jacquia.

      Aktori i flimave Tim Robbins, tregon se ne kohen e “krizes
Midlife” Sir Charles Mackerras Second, i njohur me nofken Charlie
Chaplin, ka thene se “Norman Wisdow – Pitkini, ka qene  si nje nga
komiket me te suksesshm, ne vazhdimesin e  ekranit komik britanik, te
shekullit te 20, ai do te mbahet mend si nje nga heronjte e industrise se
vendit ne filmin komik.”

Charlie Chaplin vete i tha nje here atij se: "Ju do te ndjekini hapat e
mia."

      Por, Charlie Chaplin per pershkrimin e tij qe ishte me shume
modeste,, per Petkinin, e pershkroi marken e tij te komedis, duke thene se
"ai ishte i cili te bente per te qeshur te gjithe ata qe ishin nga "femijet
e moshes nga tre deri ne moshen 93 vjec."

       Charlie Chaplin , portretizimin e tij e shquan kur ai(Pitkini) luan
rolin e nje “trashaniku- budallai i ngathet, qe duket nga
poshte-tek-thembra, deri tek qimet e kokes”. Komiku i fameshem  Norman
Widsowm - Pitkin, u be nje hero i provuar te kete percaktime me te vertete
universale, duke e bere ate nje yll, i njohur per humorin e tij fantastik,
edhe ne Ameriken e Jugut dhe ne Shqiperine komuniste, por edhe ne Britanin
e Madhe.

        Naten e fundit te jetes se tij - Johnny Mans, menaxheri i tij dhe
agjent per 30 vjet, pershendeti ate si nje "legjende dhe nje mik te
vertete".
"Ai ishte nje nje komik i plote, fenomeni i nje gjeniu absolut, koha e tij
dhe komedit qe ai interpretoje, askush nuk mund te arrije as sote," tha ai.
Phil Day, publicist i njohur britanik, shtoi: "Une kurre nuk kam takuar
njeri ne kete profesion, qe nuk u pelqen ate, nga anglezi me i thjeshte e
deri tek anetaret e familjes mbreterore.”

      "Une nuk mund te mendoj qe dikush tjeter qe mund te krahasohet me
te." thote Sir Tim Rice, kompozitor, dhe shtoi: "Ai ishte nje komedian i
shkelqyer - une ende me duket sikur jame duke pare ate ne filmat e tij me
nje buzeqeshje te ngrohte e cila na bene per te qeshur."

     Lindur ne varferi ne Londer ne 1915, karrieren e tij te femijerise e
perfshiu nje magji si nje "djale çajpires" dhe si nje djale qe bredh
kasolle me kasolle, me nje anije perfundoje ne Buenos Aires.

    Pjesa e tij e pare muzikore ishte thyer me terezi - kur ishte me banden
e Ushtrise Britanike, si nje muzikant adoleshente dhe u dergua ushtare ne
Indi, ku ai mesoi te luaje 11 instrumente ne kohen e tij e persosur komike.

    Ai ka bere emer per here te pare ne nje teater muzikor ne fund te
viteve 1940, pas nje pushimi te tij te madhe, Pitkini erdhi ne boten e
filmave ne vitin 1953 me filimin e pare te tij “Rremuje ne Dyqan”.

     Si muzikant ai nihet per nje varg nga hitet e tij qe jane ndjekur para
se ai u zhvendos ne televizionin britanik ne disa seriale. Por, edhe deri
ne ate qe ai kaloi per te dale ne pension -  vazhdoi te argetoje,
adhuruesit te shumte qe kishte bere anembane botes.

      Ai luajti shfaqjen e tij te fundit ne Royal Theatre ne Norwich ne
2004, ne moshen 86 vjeç. Vetem kur ai mbushi 90 vjec i la lamtumiren
skenes se teatrove dhe shesheve te xhirimit per te shpenzuar me shume kohe
me familjen dhe duke luajtur golf.

   Edhe ne shtepin e pleqeve, ku Petkini mbylli pleqerine e tij -  ai do te
mbahet mend per kohen me te kendsheme dhe me te bukur qe u solli te
moshuarave ne ate shtepi - ku sic njofton media britanike, te gjithe
pleqet, sot kur moren veshe se ai vdiq ne spital , po e qanin si "femije"
se u iku nje mik e shok i mire.

      Ne nje deklarate te leshuar nga shtepia e pleqeve naten e fundit, dhe
anetaret e familjes se tij u tha se ai kishte pasur kohet e fundit  nje
renie te pergjithshme ne shendetin e tij sidomos ne muajt e fundit, ne mes
te nje seri te strokes- infrakteve (atak ne zemer).

Norman Wisdom -Pitkini i kinemase bardhe e zi - kinemase komuniste
shqiptare

    Deri ne Bitanine e Madhe ka mbrritur lajmi qe ka te beje me dashurine
dhe admirimin e madh per komikun e fameshem  Sir Norman Wisdom Pitkinin. Ne
Britanine e Madhe, jo nje here gazetaret e kane e cilesuar Pitkinin si nje
hero komik kombetar te shqiptareve. Kur ne Shqiperi permendet emri i tij
padyshim qe kujtimi i pare qe te vjen ne mendje, na vjen nga rolet e
Pitkinit. Ai eshte me tipiku me entuziasti qe te ben per te qeshur me
shume, se cdo komik tjeter i asaj kohe, eshte pikerisht Pitkini i famshem i
shqiptarve.

    Rroli i Pitkini i ndertuar me mjeshteri dhe luajtur me shume finese nga
ky komedian - ku vlen per tu permendur rolet e tij komike qe te benin “te
qeshje edhe atehere kur nuk mund te qeshej tek filmat e asaj kohe
“Pitkini Ushtar”- “ Pitkini ne Spital”, perpara filmave me metrazh
te gjate e bardhezi. Shqiptaret e rraskapitur  dhe te “pangopur”, nen
regjimin komuniste te asaj kohe, kur shfaqeshin filmat e huaj perendimore,
te kohes se Pitkinit, e artistave te tjere qe 'kishin kaluar kufirin", dhe
kishin hyre ne kineman shqiptare, sikur cliroheshin dhe beheshin me “te
lumtur” dhe e ndjenin gjate kenaqesin. Edhe me shume se te pakten per dy
ore fim - qe do te mbetshin gjate me pas ne mendjen e tyre edhe ne pune ,
shtepi e gjetke duke disktuar filmat me shoket.

    Me hapjen e Shqiperise Sir Norman Wisdow Pitkini  do te vizitonte disa
here si perfaqesues i disa organizatave bamirese, Shqiperine , per te cilen
kishte mesuar se ai ishte nje “hero”. Ne vizitat e fundit te jetes se
tij ai do te inauguronte ne Tirane nje biblioteke me libra per femije
dhurate e qeverise Angleze. Ai shquhet gjithashtu per ndihmen e tij dhene
femijeve jetim ne Tirane e Durres.

Sir. Norman Wisdom - Pitkini – eshte i vetmi aktor  perendimor, qe
“pushtoi” “carcafet e bardhe te kinemase Shqiptare gjate viteve te
vete izolimit total te komunizmit, qe ushtroje regjimi i Enver Hoxhes ne
Shqiperi.

Krahas aktrimit Sir. Norman Winsdom, Pitikini ka publikuar disa albume
perfshi nje kenge kushtuar Shqiperise me titull “Big in Albania” “I
madh ne Shqiperi”.

    Breza te tere shqiptaresh jane rritur me filmat e Sir Norman Wisdom, i
cili ishte i vetmi aktor filmat e te cilit lejoheshin gjate kohes se
regjimit komunist.I njohur per famen dhe admirimin ne Shqiperi Sir Norman
Wisdom qe njihej si “Pitkini” vizitoi dy here Shqiperine.

  Gjate vizites ne vitin 2001, kur Shqiperia ndeshej me Angline me
pjesmarrjen e tij  ne stadium ai eklipsoi lojtare te njohur te ekipit te
tre luaneve sic ishte edhe kapiteni David Beckham. dhe beri nje humor
spektaolar me nje ploic " trashaluq" dhe me mustaqe.

Sir Norman Wisdom.
Backstage at St Davids Hall, Cardiff.

 Pitkini  - Njeriu që i bëri shqiptarët për të qeshur edhe kur
ata(regjimi) “nuk donin që ne "të qeshnim"

BEQIR SINA, New York

Ndahet nga jeta në moshën 95 vjeçare Sir Norman Winsdom,Pitkini -
legjenda e filmave komikë britanik, aq të dashur për shqiptarët.

LONDER - ANGLI : Vdekjen e komedianit britanik, e njoftoi i biri dhe e bija
mbremjen vonë  të së hënës. Vitet e fundit të jetës Sir Norman
Winsdom, i kaloi në një shtëpi pleqësh në gjendje jo të mirë
shëndetësore. Mbasi sipas medjes Britanike, ai duke filluar që nga viti
2006, në mënyrë të vazhdueshme ka vuajtur nga sëmundje kardiake, të
cilat i shkaktuan humbjen e pjesëshme të memories.

     Është një vdekje tragjike për këtë artistë të madh dhe aktorin
më i dashur tek shqiptarët

    Megjithëse, pikërisht në Shqipëri ishte koha e diktaturës kur do
të duhej "të qaje", e t'i mezi përmbaheshe nga gazi i humorit të
përsosur, të sjellur në kimenanë e asaj kohe, prej komikut brtianik,
që ne shqiptarët e njohim shumë mirë me emrin Pitkini. Fundja, dihet
deri në Britaninë e Madhe se komiku më i pëlqyer në Shqipëri është
Sir Norman Wisdom- Pitkini, bile edhe më shumë disa herë se në tërë
vendin e tij. Kjo duket paksa "qesharake, edhe pse nuk është fare
qesharake" se është një fakt një që kështu ka ndodhur për të
gjithë atë që e mbajnë mend atë kohë.

    Artisti veteran, i cili kishte vazhduar karjerën më të mirë në
vitet tetëdhjetë, kishte pësuar një sërë goditjesh në zëmër dhe
kishte filluar duke humbur kujtesën e tij. Ai vdiq në mënyrë paqësore
në qytezën Abbotswood - në një shtëpi pleqsh në Isle of Man, me
afërsinë e djalit të tij, Nick, që i qëndronte tek koka dhe vajzën e
tij, Jacquia.

      Aktori i flimave Tim Robbins, tregon se në kohën e “krizës
Midlife” Sir Charles Mackerras Second, i njohur me nofkën Charlie
Chaplin, ka thënë se “Norman Wisdow – Pitkini, ka qënë  si një nga
komikët më të suksesshm, në vazhdimësin e  ekranit komik britanik, të
shekullit të 20, ai do të mbahet mend si një nga heronjtë e industrisë
së vendit në filmin komik.”

Charlie Chaplin vetë i tha një herë atij se: "Ju do të ndjekini hapat e
mia."

      Por, Charlie Chaplin për përshkrimin e tij që ishte më shumë
modestë,, për Petkinin, e përshkroi markën e tij të komedis, duke
thënë se "ai ishte i cili të bënte për të qeshur të gjithë ata që
ishin nga "fëmijët e moshës nga tre deri në moshën 93 vjec."

       Charlie Chaplin , portretizimin e tij e shquan kur ai(Pitkini) luan
rolin e një “trashaniku- budallai i ngathët, që duket nga
poshtë-tek-thembra, deri tek qimet e kokës”. Komiku i famëshëm
Norman Widsowm - Pitkin, u bë një hero i provuar të ketë përcaktime me
të vërtetë universale, duke e bërë atë një yll, i njohur për
humorin e tij fantastik, edhe në Amerikën e Jugut dhe në Shqipërinë
komuniste, por edhe në Britanin e Madhe.

        Natën e fundit të jetës së tij - Johnny Mans, menaxheri i tij
dhe agjent për 30 vjet, përshëndeti atë si një "legjendë dhe një mik
të vërtetë".
"Ai ishte një një komik i plotë, fenomeni i një gjeniu absolut, koha e
tij dhe komedit që ai interpretojë, askush nuk mund të arrijë as
sotë," tha ai.
Phil Day, publicist i njohur britanik, shtoi: "Unë kurrë nuk kam takuar
njeri në këtë profesion, që nuk u pëlqen atë, nga anglezi më i
thjeshtë e deri tek anëtarët e familjes mbretërore.”

      "Unë nuk mund të mendoj që dikush tjetër që mund të krahasohet
me të." thotë Sir Tim Rice, kompozitor, dhe shtoi: "Ai ishte një
komedian i shkëlqyer - unë ende më duket sikur jamë duke parë atë në
filmat e tij me një buzëqeshje të ngrohtë e cila na bënë për të
qeshur."

     Lindur në varfëri në Londër në 1915, karrierën e tij të
fëmijërisë e përfshiu një magji si një "djalë çajpirës" dhe si
një djalë që bredh kasolle më kasolle, me një anije përfundojë në
Buenos Aires.

    Pjesa e tij e parë muzikore ishte thyer me terezi - kur ishte me
bandën e Ushtrisë Britanike, si një muzikant adoleshentë dhe u dërgua
ushtarë në Indi, ku ai mësoi të luajë 11 instrumente në kohën e tij
e përsosur komike.

    Ai ka bërë emër për herë të parë në një teatër muzikor në
fund të viteve 1940, pas një pushimi të tij të madhë, Pitkini erdhi
në botën e filmave në vitin 1953 me filimin e parë të tij “Rrëmujë
në Dyqan”.

     Si muzikant ai nihet për një varg nga hitet e tij që janë ndjekur
para se ai u zhvendos në televizionin britanik në disa seriale. Por, edhe
deri në atë që ai kaloi për të dalë në pension -  vazhdoi të
argëtojë, adhuruesit të shumtë që kishte bërë anembanë botës.

      Ai luajti shfaqjen e tij të fundit në Royal Theatre në Norwich në
2004, në moshën 86 vjeç. Vetëm kur ai mbushi 90 vjec i la lamtumirën
skenës së teatrove dhe shesheve të xhirimit për të shpenzuar më
shumë kohë me familjen dhe duke luajtur golf.

   Edhe në shtëpin e pleqëve, ku Petkini mbylli pleqërinë e tij -  ai
do të mbahet mend për kohën më të këndshëme dhe më të bukur që u
solli të moshuarave në atë shtëpi - ku sic njofton media britanike, të
gjithë pleqët, sot kur morën veshë se ai vdiq në spital , po e qanin
si "fëmijë" se u iku një mik e shok i mirë.

      Në një deklaratë të lëshuar nga shtëpia e pleqëve natën e
fundit, dhe anëtarët e familjes së tij u tha se ai kishte pasur kohët e
fundit  një rënie të përgjithshme në shëndetin e tij sidomos në
muajt e fundit, në mes të një seri të strokes- infrakteve (atak në
zëmër).

Norman Wisdom -Pitkini i kinemasë bardhë e zi - kinemasë komuniste
shqiptare

    Deri në Bitaninë e Madhe ka mbrritur lajmi që ka të bëjë me
dashurinë dhe admirimin e madh për komikun e famëshëm  Sir Norman
Wisdom Pitkinin. Në Britaninë e Madhe, jo një herë gazetarët e kanë e
cilësuar Pitkinin si një hero komik kombëtar të shqiptarëve. Kur në
Shqipëri përmendet emri i tij padyshim që kujtimi i parë që të vjen
në mëndje, na vjen nga rolet e Pitkinit. Ai është më tipiku më
entuziasti që të bën për të qeshur më shumë, se cdo komik tjetër i
asaj kohe, është pikërisht Pitkini i famshëm i shqiptarve.

    Rroli i Pitkini i ndërtuar me mjeshtëri dhe luajtur me shumë finesë
nga ky komedian - ku vlen për tu përmendur rolet e tij komike që të
bënin “të qeshje edhe atëhere kur nuk mund të qeshej tek filmat e
asaj kohe  “Pitkini Ushtar”- “ Pitkini në Spital”, përpara
filmave me metrazh të gjatë e bardhezi. Shqiptarët e rraskapitur  dhe
të “pangopur”, nën  regjimin komunistë të asaj kohe, kur shfaqeshin
filmat e huaj perendimorë, të kohës së Pitkinit, e artistave të tjerë
që 'kishin kaluar kufirin", dhe kishin hyrë në kineman shqiptare, sikur
cliroheshin dhe bëheshin më “të lumtur” dhe e ndjenin gjatë
kënaqësin. Edhe më shumë se të paktën për dy orë fim - që do të
mbetshin gjatë më pas në mëndjen e tyre edhe në punë , shtëpi e
gjetkë duke disktuar filmat me shokët.

    Me hapjen e Shqipërisë Sir Norman Wisdow Pitkini  do të vizitonte
disa herë si përfaqësues i disa organizatave bamirëse, Shqipërinë ,
për të cilën kishte mësuar se ai ishte një “hero”. Në vizitat e
fundit të jetës së tij ai do të inauguronte në Tiranë një
bibliotekë me libra për fëmijë dhuratë e qeverisë Angleze. Ai shquhet
gjithashtu për ndihmën e tij dhënë fëmijëve jetim në Tiranë e
Durrës.

Sir. Norman Wisdom - Pitkini – është i vetmi aktor  perëndimor, që
“pushtoi” “carcafët e bardhë të kinemasë Shqiptare gjatë viteve
të vetë izolimit total të komunizmit, që ushtrojë regjimi i Enver
Hoxhës në Shqipëri.

Krahas aktrimit Sir. Norman Winsdom, Pitikini ka publikuar disa albume
përfshi një këngë kushtuar Shqipërisë me titull “Big in Albania”
“I madh në Shqipëri”.

    Breza të tërë shqiptarësh janë rritur me filmat e Sir Norman
Wisdom, i cili ishte i vetmi aktor filmat e të cilit lejoheshin gjatë
kohës së regjimit komunist.I njohur për famën dhe admirimin në
Shqipëri Sir Norman Wisdom që njihej si “Pitkini” vizitoi dy herë
Shqipërinë.

  Gjatë vizitës në vitin 2001, kur Shqipëria ndeshej me Anglinë me
pjesmarrjen e tij  në stadium ai eklipsoi lojtarë të njohur të ekipit
të tre luanëve sic ishte edhe kapiteni David Beckham. dhe bëri një
humor spektaolar me një ploic " trashaluq" dhe me mustaqe.

Sir Norman Wisdom.
Backstage at St Davids Hall, Cardiff.

CD: 5ms