From: hamdi nuhiju <hamdinuhiju <at> yahoo.com>
Subject: ANKTHE
Newsgroups: gmane.politics.region.albania.shqiperia
Date: Thursday 26th July 2007 17:22:18 UTC (over 9 years ago)
e enjte, korrik 26, 2007    Ankthe

  Hamdi NUHIJU

...Jam vetëm! Rruga që shpie për në cakun final është e mbuluar me
sprova të njëpasnjëshme. Hera –herës frynë një erë e lehtë që më
afron drejtë detit të padukshëm. Një kotje nga cicero e hudhur mbi
strukjen pozitive. Trumbetuesit po hudhen në valle me melhemet e
sakrifikuara të një shtrese të shoqërisë. Ndjehem si një i rilindur
në fushën e blertë të devotshmërisë. Hëna dhe yjet më inspirojnë
në botën e pandashme të dashurisë. Je larg! Gjurmët e parfumit tënd
trokasin thellë në kujtimin tim. Peshojat e sinqeritetit të mbushura e
të lyera me vaj ulliri studiojnë secilën fjalë të ngjyrosur me ngjyra
ylberi. Një heshtje që më rrëmben shpirtin tim! Kaltërsia e liqenit
artificial më thërret mbi vallen e peshkujve. Ndalem një castë dhe
marrë frymë rëndë. Si mund t`i besojë kësaj pamje e cila vetëm
shtatin e ka hudhur jashtë si një valltare orientale? Bjeri mendjes , më
përshpëriti shpirtërish
 t zemra e cila më paralajmëroi për fitoren e re të muslimanëve në
Turqi. I kotë është
 cdo mendim i paartikuluar mirë. Këmbëzbathur ecë rrugëve me
gjemba-gjemba , rrugë që shpie në Ëndrrën Vetjake!
... Meditim i fildisht mbi stërpikjen e padukshme të ujëvarës së
jetës. Shoh larg një muzg që më fton në dasmën e djalit të tij. I
cuditshëm ky mendim!!! Si një udhëtar i paftuar , filloj që të
lundrojë drejtë caqeve të thella të Sinqeritetit. Rrugëtim mileniumesh
është ky që po sfidojë kohën në shkrirje shkronjash. Një pallat i
ndërtuar prej lotësh m`a lidhi fort zgobzën e syrit për copëzat e
Qiellit. Një qetësi e botanikës së qenieve krijon refleksin e parë të
epruvetës së thyer. Ndjehem i vetëm edhe pse jam pjesë e Ummetit. Më
kujtohet për një cast sureja IHLAS. Duke përsëritur këtë sure në
vete shoh në Qiell dy shpend që më paraqiten si hije në këtë kohë
shkretëtirash. Kuptova se ato ishin miqtë që së bashku me mua
qetësoheshin me fjalët e All-llahut xh.sh. Në atë castë m`u mbjellë
një shpresë më shumë për memorizimin e KUR`ANIT Famëmadh. Duke
klithur rëndë e ula kokën dhe zbrita në
 thjeshtësinë e jetës. Kjo pluhurosje dendurishë që më flladitë pas
castit në castë më
 kthen mbrapa me shekuj. Inkuzatorët e vjetër e dinin saktësisht se nga
cfarë caloj , porse zemra e ngurtë i lidhi për ideologjinë e
kryqtarëve të kuq.
... Asgjë nuk është e ndryshueshme përvec ndryshimit. Kështu
konstatuan psikologët e cmendur të Rilindjes Europiane. Athua është e
vërtetë se gjendemi në Parajsën e NOSTRADAMUSIT apo ndoshta
imagjinojmë bukuroshen e SADIUT? Relikt i vjetër pedagogjikë që më
kahëzon drejtë dalldisjes shoqërore. Shushuritja e malit më kalit për
së gjalli në venitjen e re të sorrollatësit të vjetër. Kalimi i
këtij hendeku bëhet i mundur vetëm me ndihmën e konceptit INSAN.
Sekondat ecin dhe unë zbehem nga ky meditim i tërbuar që më lind ankthe
shkronjash. Identiteti njeri si i tillë u dallua nga kafshët me
ndërgjegjen e tij. Zëri i arsyes më hudhë thellë në lojën e
GLADIATORIT.Pulëbardhat me zanatin e vjetër afishojnë cdo kalimtar
rrugës. Ligjet e zemrës nuk e pranojnë një zanat të këtillë , porse
egoja dhe shfrenimi veprojnë ndryshe nga mendja , zemra dhe sinqeriteti.
Ato në këtë mënyrë absorbojnë atë fuqin
 ë daltonike që oscilon cdo shtegëtim në frymëmarrjen e heshtur. Në
librin e kujtimeve
 fillova që ta përshkruaj fjalë për fjalë këtë udhëtim të cmendur.
U harxhua shumë ngjyrë gjatë realizimit të këtij fenomeni të
cuditshëm , pikturimin e cdo ankthi. Nga ankthi në ankthë , një teori
që sfidon cdo kërkues të diturisë. Esenca e mbrapshtë e filozofisë
së jetës venitë cdo arterie që nxin stuhinë. Në pallmat e bukura të
fundësisë , krijohet një hije , një erë që më stilizon vargun e
gjatë të dashurisë. C`koincidencë! Dy kahje të frikshme sfidojnë
adrenalinën e pucitur thellë nën shtresën e dukshme tokësore. Afërsia
e yjeve më flet me gjuhën e mikut të devotshëm. Një deve e
stërngarkuar në karavanët e mendafshit përkulet para Madhërisë së
Zotit. Pyetje sfiduese e hudhur në masën e blertë të diskutimit magjik
për lartësinë e simbolizmave të padukshëm. Vezullon një fytyrë mbas
ndeshjes së rëndë të Modalitetit. Ankthet e lindura janë përsiatje e
stresuar e Pafundësisë.
Nuk di dhembje në këtë rrugë të rëndë , por dëshirë , vullnet dhe
shpresë për delegimin e fjalës së vërtetë mbi rruzullin tokësorë.
Ankthet nga njeriu si top tenisi u hudhën mbi gjoksin e djajve...
Deri në epizodin e rradhës...PAQE!

Mavrovë , Korrik , 2007

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
 Play Sims Stories at Yahoo! Games.

CD: 4ms